sze
16

A kutya: 6 napja nálunk

| Szerző: candy747 | 11:31 am

Eddig szerencsére minden szipi-szuper. Sikerült megszabadulni az élősködőitől, meg is lett fürdetve, úgyhogy már vendég kompatibilis. Kivéve esténként, mikor rátör a macskaszarvadászás a homokozóból. Nem értem mi a kutyáknál ez a szarevő fétis, de elég undi. :D Esténként kutyaoktatós videókat nézünk vadul ("Egyik kutya, másik nem", köszi Eszti a tippet :D). Együtt a kutyával, csakhogy lélekben ő is készüljön fel rá. Ha ugatást hall, mindig felkapja a fejét. Két napja beszereztem egy klikkert is, és elkezdtük az itthoni kutyasulit. :D Szerintem jól haladunk. Kint még kevésbé működik, mivel ott elég sok az elterelő hang, mozgás (emberek, macskák). De majd idővel... Már megvolt az első autókázás kettesben is. Eléggé be volt tojva. Megpróbáltam lerakni az anyósülés elé a földre, de végül az ölemben kötött ki persze, mert nagyon nem nyugodott meg ott. :( Azért izgultam, hogy csak rendőr ne jöjjön szembe. :D Utána már jól viselte, úgyhogy szerintem ezzel nem lesz gond. Egy barátra is szert tett egy Shitzu/Spániel keverék személyében. Persze simán ledominálja a nála 2 évvel, és vagy 5-ször nagyobb kutyát...:D Hát igen, terrier...nem kell félteni. :D Íme egy kis ízelítő a cirkusz új feltörekvő sztárjától...:D

A bejegyzés trackback címe:

https://kissandreams.blog.hu/api/trackback/id/tr5811712229

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása