jún
21

A sirály holnap elköltözik. :( Felhívtam az állatsegély-szolgálatot ma, mert habár önző módon nagyon szeretném végignézni, ahogy felnő, de tudom, hogy nálunk nevelkednie nem lenne neki a legjobb. Igaz mindent megadunk neki, de a fajtársaira is szüksége van. Szívesen eltartanám hosszú távon, de azért egy sirályból csak ne csináljunk háziállatot. :( Bár tényleg jó lett volna, ha itt röpköd a koli felett, és néha benéz hozzánk. :( Na mindegy. Elvileg ahova visszük van másik 4 sirály. Remélem nem fogják bántani, és nagyon remélem, hogy nekem meg megengedik, hogy látogassam, amíg ki nem repül. (és folytathassam a tudósítást...:D). Igazából a legfőbb oka, hogy kerestem neki végül helyet, mivel jövő héten elutazunk 5 napra, így mindenképpen meg kellett volna oldanom a felügyeletét. És most kire bíznám rá?! Sajna senki nem annyira fanatista, mint én, és kb úgysem bíznék senkiben. Aggódnék folyamatosan, hogy vajon mi van vele, így az utazást sem tudnám élvezni. De azért ez elég nehéz. Hihetetlen, hogy egy ilyen kis állat mennyire az emberhez tud nőni. Szomorú vagyok, bár tudom neki jobb esélye lesz így az életre. :( Amúgy ma elég fura volt. Egész éjjel, hála a macskás incidensnek félszemű Jacket játszott. Én meg aggódhattam, hogy vajon mennyire sérült a szeme, mert fél szemmel semmi esélye nem lenne túlélni. :( Szerencsére reggelre kinyitotta a szemét, de elég depis volt. Hajnalban nem is evett semmit. :( Később sem nagyon, meg nem nagyon mászkált egész nap. Cserébe velünk sokkal barátságosabb volt. Állandóan jött utánam, kérte a kaját, csipkedte a kezem és a cipőm. Habár semmi nem felelt meg neki ma, tényleg kb semmi. Mindenből max 1-2 falatot evett. Magához mérten keveset is ma. Amikor felvettem, hogy berakjam a vízbe, vagy mikor lemértem, már nem támadt, bár azért nem díjazta a kézbevevést. Amúgy 307 gramm, ami elég jó. A szárnyán egyre több a toll, de a seggén egyre kevesebb, mert az önpusztításról még mindig nem szokott le. :( 

Remélem jó döntést hoztam, de az biztos, hogy pár napig bőgni fogok. :( Peti habár nem akart a sirályhoz kötődni, a tavalyi kiscica elvesztéses eset miatt, de azért ma megkérdezte: "Holnap már el is visszük? Azt hittem, csak megnézzük a helyet" :D Na ja, megnézzük, megfelelő lenne-e a sirályunknak, mert csak akkor adjuk oda, ha legalább Hilton szintű kiszolgálást kap ott. :D Szóval lazacot dinnyével...:D Azért remélem jó helye lesz, mert ha nem visszahozom. :D 

 

A mai nap margójára: tegnap este vettem észre, hogy a naptárunkon júniusnál sirály van...Hmmm... Vajon ez a sors keze?! :D

dscn2590.JPG

dscn2591.JPG

dscn2603.JPG

A bejegyzés trackback címe:

https://kissandreams.blog.hu/api/trackback/id/tr628826946

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása