okt
12

Tegnap kaptunk a kutyasulitól (mert igen, már járunk :D, Kettőbe is, mert biztos, ami tuti :D) egy ajándékcsomagot. Kicsit lesokkolódtam, mikor gyanútlanul belenyúltam a zacskóba, hogy mi is van benne és kivettem egy egész disznófület. Jujj! Hát majdnem eldobtam. De gondoltam, a kutya majd csak örül neki. Hát igen, örült, vagy inkább őrült. Totál rákattant. Éjfélkor adtam oda neki, csak úgy poénból, hogy mit szól hozzá, szar ötlet volt. Kb 2-kor mentünk aludni, addig rágta szépen a helyén. Annyira belemerült, hogy kb fél órába telt neki mire észrevette, hogy otthagytuk. Persze egyből tepert utánunk az ágyba, a füllel együtt. Na mondom, ezt azért ne már. Kutyával aludni még ok, de egy halott állat fülével egy ágyban. Ez még nekem is sok. Megpróbáltam tőle elvenni, vagy 3-szor, de akkor ment a keserves sírás. Kétszer eldugtam, megtalálta, és még jó párszor kutyástól leraktam az ágyról. Hát mit ne mondjak, elbuktam. Kb 3-ig ment a huza-vona, mire feladtam, Ő nyert. A fül maradt. :( A lényeg, hogy akinek kutyája van melegen ajánlom a fület, eszméletlen mennyire bejön nekik, jobban mint eddig bármi. És órákra el tudják vele szórakoztatni magukat. Csak érdemes akkor odaadni, mikor elhagyod a házat, nem mikor aludni készülsz. :D Na mindegy, tegnap is tanultam valamit.

Amúgy a kutya jól van, nő, már 2,5 kg. Megkapta a második oltását is, plusz már útlevele is van, csilliárd-milliárdért. :D Pár napja sikerült megúsztatnunk is. Gondoltam elvisszük a folyóhoz, és megpróbálom rávenni, hogy belelépkedjen. Pár nappal előtte a tónál már tett pár lépést a vízben. Felvettem a gumicsizmám, és belementem a vízbe, ezzel is motiválva a kutyát. Persze ezzel azt értem be, hogy egy nagy ugrással teljes testtel belevetődött a majdnem jeges vízbe. Jelentem ő is úszik a vízen, nem csak a sirály. :D Kievickélt kissé sokkos állapotban, erősen meglepődve, hogy most mi is történt. Kissé beparáztam, hogy meg fog fázni, mert kint kb 10 fok van mostanában a kutyán meg kb semmi szőr, törölközőt meg véletlen sem vittünk. De kutya baja, ezt is megúszta. :D Ma voltunk újra a folyónál, úgy látszik nem maradt benne negatív élményként sem, mert ma is kicsit belesétált. :D Úgyhogy még lehet belőle olimpikon! :D Ma nem csak a folyónál a városban is jártunk, ma először. Sok ember, sok autó, sok szag. Nagyon jól viselkedett, meg is kaptam, hogy milyen jól nevelt, és minden második ember megjegyezte milyen édes. Tényleg az! Meg kis okos! Néha be volt szarva, egyszer az úttesten átsétálva szó szerint be is szart a kocsiktól való félelmében. Jó volt összekapkodni az elszórt bogyókat utána az útról. :D Dehát ilyen ez, minden kezdet nehéz. :D Amit ma még megtanult, hogy nem minden kutya jófej. Találkoztunk egy idős bácsival és a foxijával, aki nekiment Mendelnek mikor ő odament hozzá. Bácsi meg csak röhögött. Hát mondom kedves. Mondhatta volna, hogy a kutyája idegbeteg, persze az ő hibájából. Látszik, hogy ő sem szocializálta szegényt kölyökként. Amúgy ez a legnagyobb baj az emberekkel, nem fogják fel, hogy a kutyájuknak muszáj emberekkel, és más állatokkal találkoznia amíg kicsit, kb napi szinten. Nem merik elengedni őket, sőt sokan, ha meglátnak akár csak egy ilyen kis "szart" is, már egyből más irányba rángatják a kutyájukat. Aztán csodálkoznak, ha a kutyájukat nem lehet se elengedni, se sehova elvinni. Jól belenevelik a hülyeségüket meg a félelmeiket az állatokba. Szerencsére Mendelt nem törte össze az eset, habár a kutya kétszer is megkapta. :( És a bácsi még mindig csak röhögött...:( De igen, ezt is meg kell tanulnia. :( Nekem meg, hogy ilyen esetben ne kapjam ölbe, ami persze könnyű megoldás lenne, de nem szabad, ha nem akarom a félelmet/ijedelmet megerősíteni benne. Amúgy néha elég nehéz nem felkapni a kiskutyát, pláne mikor pl egy hozzá képest hatalmas labrador rohan felé ezerrel. Ez pár napja történt. Az a kutya a játék hevében párszor rátaposott. :( Nem csoda, néha nekem is sikerül, m olyan kicsi és gyors, hogy nehéz követni merre van. :D Azt viszont senki nem mondhatja, hogy a kutyánk ingerszegény környezetben él. :D Ja a csomagban amit kaptunk, volt még egy cd a kutyának is, amin jót nevettem. Tele városi, otthoni zajokkal, mint vonat, visító gyerekek, helikopter, konyhai eszközök hangai és hasonlók. Szerintem nagyon jó ötlet. Majd ha elmegyünk itthonról a NatGeo és a Bridget Jones hangoskönyv mellé ezt is betesszük. :D Mára ennyi...:D

Mendel, a kacsa

14470622_10210643973238935_8227877169842629641_n.jpg

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kissandreams.blog.hu/api/trackback/id/tr3611799319

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása