jún
17

A sirály - 11.nap

| Szerző: candy747 | 10:02 pm

Na, ma majdnem kinyírta magát, kétszer is. Először reggel, mikor adtam neki egy kis kenyeret, mondván, hogy a természetben is kb ehhez fog a legkönnyebben hozzájutni, így ideje elkezdeni tréningelni rá. Rá is vetette magát egyből, majd egy jó nagy darabot megpróbált letuszkolni a torkán. Na ekkor dobtam el a kamerát és rángattam ki a csőréből. Nem díjazta a dolgot, és keservesen el kezdett sírni, majd bekucorodott a sarokba. Csóri kicsit sokkot kapott. :( Másodszorra most este akadt majdnem egy nagyobb a szöcskechipsből. :( Elég nehéz eltalálni az ízlését, full válogatós, nem ám azt eszi, amit elé raksz. Végig kell minden alkalommal kínálni, hogy akkor éppen mihez is van kedve. Elkényeztetett egy sirály! Ma megkaptam osztálytársamtól, hogy nem tudom, milyen anyának lenni, mert nincs gyerekem. Hát nem tudom, szerintem van, csak az enyém tollas. :D Hisztis, akaratos, válogatós, mint valami kamasz. Ja és tegnap délután rátört a depresszió is. Elkezdte módszeresen az önmegsemmisítést. A seggéről jó nagy foltban kitépkedte a tollait. :( Emiatt kibővítettük az életterét, úgyhogy már a kis konyhánkban is szabadon összefoshat mindent...Full higénikus, de Peti szerint úgysem a padlóról eszünk...:D Amúgy meg mi gondoskodunk arról, hogy mi menjen bele, és csupa gourmet kaja. Emberek nem élnek ilyen jól, komolyan. Depresszió ellen amúgy, nem tudom miért, de jött az ötlet, hogy ideje belevágnunk a vízbe. Persze először nem sikerült eltalálnunk a méretet, leért a lába, úgyhogy jól kiszúrtunk vele, emeltünk a vízszintet. :D És...elkezdett úszni. Amúgy szerintem a dolog bevált, kicsit lenyugodott, utána vagy egy óráig el volt magával (tollászkodott). A vízbe behelyezés egy hiszti, a kivevés kevésbé, addigra más sokkos szegény. :D Na jó, nem.. Amúgy ezt ma is eljátszottuk, ma már kifejezetten látszott, hogy élvezi. Már elkezdte a fejét is alámeríteni...:D Lassan dobálhatom a vízbe a halakat is (élve, jájjj...). Egyébként tegnap lejátszottam neki egy kis tengerzúgást sirályhanggal szintén depresszió űzésként. Youtubeon van fent 11 órás verzió. Lehet végtelenítve kéne neki adni az adást, csak hogy beszélni is megtanuljon. :D Amúgy most is bekapcsoltam, hátha én is megtanulok sirályul. :D Ami még ma érdekes történt, az öngyilkossági kísérletein felül, egyrészt reggel játszott az ágakkal, másrészt találkozott a macskáinkkal. Először a norvéggal, aki csak elsuhant előtte, erre ő, nehogy megijedt volna, de utána rohanva belecsípett a lompos farkába. A macskánk persze nem is észlelte.  A másikkal való találkozást le is tudtam videózni...Úgyhogy mindenki láthatja, ki a bátrabb...Na nem a macska...:D Szó szerint kikergette a lakásból. :D Mára ennyi, ideje aludni menni (a sirálynak, mert én mióta itt van kb nem alszom...:( )

Íme a képek meg a videók...:D

dscn2514.JPG

Tószimulátor 1.0

dscn2517.JPG

dscn2525.JPG

Nyammiiii, rovarchips...:D

dscn2535.JPG

Hát nem lennék természetfotós...mire sikerül egy képet lőni arról amit szeretnék...és még az is homályos...:D De látjátok már mekkora a szárnya?! :D

dscn2539.JPG

Mindeközben a bejárati ajtóban...És egyik sem a mi macskánk...:D A "befogadott" hajléktalanok, akiknek tuti házat eszkábáltam össze a télen...:D

dscn2551.JPG

dscn2553.JPG

dscn2555.JPG

A bejegyzés trackback címe:

https://kissandreams.blog.hu/api/trackback/id/tr428819534

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása