jún
22

Csak egy sirály?!

| Szerző: candy747 | 4:38 pm

Ma éppen ezt kaptam meg, hogy "szedjem össze magam vagy szüljek gyereket, mert ez csak egy sirály". Máskor meg, hogy ez csak egy macska, egy pók, egy csiga, akármi, és van belőle sok. Csakhogy mondjak valamit, emberből is van, kb 7 milliárd! A másik meg, amit folyton hallok, hogy de természetes szelekció. Az embernél is létezik, pl influenza, malária, sorolhatnám... Vagy csak autóbaleset. Mégis megteszünk mindent, hogy mindenkit megmentsünk még akkor is, ha se keze, se lába, mert hát ember. Mert mi felsőbbrendűek vagyunk. De kérdem én, miért is?! Azért, mert nem értjük az állatok nyelvét, mert közelről sem tudjuk az ő fejükben mi játszódik le, hogy mit éreznek, vagy mit miért tesznek, mi miért lennénk jobbak?! A másik meg kérdem én, hogy azok az emberek, akik azzal jönnek, hogy miért érdekel annyira egy állat sorsa, mikor emberek ezrei halnak meg naponta, meg gyerekek szenvednek világszerte, kérdem én, ők mit tesznek értük?! Mert gondolom semmit! Könnyű azzal takarózni, hogy én őket sajnálom, de értük úgysem tudok semmit tenni, így nem teszek semmi. És emiatt az állatokért sem! Vagy a maximum, amit megtesznek sokan, hogy a lelkiismeretüket nyugtassák, hogy tettek valamit, hogy beadják a ruháikat a segélyszervezetekhez. Amikből persze szinte semmi nem jut el ténylegesen oda, ahova szánták. Eladják, elosztogatják, elhasználják maguk, kidobják és majd a maradék nagyon ki százaléka egyszer elindul egy kamionnal....:(

Folyton megkapom, hogy őrült vagyok, meg nem normális, mert valószínűleg mikor az érzéseket osztották és többször álltam sorba. Vagy valami fejlődési rendellenesség révén nekem nagyobb, vagy több szívem van, mint az átlagnak. De ti mit tesztek másokért, egymásért és a világért?! Könnyű behunyt szemmel járni, átgázolni az útra vetődött kisállatokon, mert hát minek jött oda, sőt átgázolni másokon is. Elfelejteni, ha mások segítettek nektek bármiben. Segítetek akár csak kicsiben is, a családtagjaitoknak, a barátaitoknak?! Vagy a néninek, aki végigdolgozta az életét egy TSZ-ben, és hónap közepére annyi pénze nincs a nyugdíjból, hogy elmenjen a fiához busszal segítséget kérni Adtok neki pénzt buszjegyre? Vagy vesztek virágot a nyugdíjas nénitől az aluljáróban anélkül, hogy ténylegesen elhoznátok a virágot?! Csakhogy segítsetek neki?! Vagy felveszitek az autópályán sétáló srácot, akinek lerobbant a kocsija és aki fél óra próbálkozás után feladta és gyalog indult el a munkába, mivel senki nem akart neki megállni?! Vagy felveszitek a stoppoló cigánylányt, aki haza próbál menni?! Vagy bevásároltok a néninek, aki bemegy a közértbe napi egy zsemléért és 1 szelet párizsiért?! Mikor még a boltos is a fejedhez vágja utána, akinek a forgalmát lendítetted fel, hogy "De nagylelkűnek tetszik lenni"?! Ti mit tesztek??? Mert én az állatok segítése mellett ezeket is megteszem. Szó nélkül segítek bárkinek, aki rászorul, aki segítséget kér. Még azután is, mint előtte rengetegszer egy "köszönöm"-öt sem kapok utána. Ami bánt egy életen át! De újra meg újra megteszem, mert remélem, hogy egyszer majd más lesz a világ. Vagy az emberek. És persze azt is megkapom, hogy ez nem lesz így, adjam fel, ne segítsek. Meg úgysem tehetek semmit és úgysem fogok visszakapni semmit! De igen tehetek, mint ahogy mindannyian. Senki nem képes megváltani a világot, de kicsiben, a környezetedben észreveheted, hogy tehetnéd azt jobbá! Az ember legnagyobb hibája az önzőség. Az "az csak egy állat" kijelentésre mikor azt mondom, az csak egy telefon vagy egy autó, mindenki felháborodik. Mert hát az nem egy telefon, az az Ő telefonjuk. Pedig annak nincs lelke, és valójában értéke sincs. :( Ideig-óráig okozhat örömöt, de mikor majd megöregszünk, nem hiszem, hogy bárki is azt fogja felemlegetni, hogy jajj, de szép telefonom volt 18 évesen. Senki nem emlékszik idővel a tárgyakra. Csak az emberekre, az élményekre, a pillanatokra! Az érzésekre! Én nem vagyok vallásos, nem mondom, hogy nem hiszem, hogy nincs élet a halál után, de azt viszont biztosan hiszem és tudom, hogy itt és most csak egy életünk van és én azt szeretném jól élni! A saját értékrendem szerint, amiben igen is a mások segítése benne van. És a másokba nekem minden élet számít, nem csak az emberélet. Nem szidom a melegeket, a transzvesztitákat, mert szerintem mindenki úgy él, és azzal, akivel szeretne, akivel megtalálja a boldogságot! Ezt jelenti a szabadság! Hiszem, hogy mindenki szabadon lehet hülye amíg azzal nem károsít senkit! Nem vagyok vegetáriánus, mert habár rémesen érzem magam attól, ahogy az állatokat neveljük a vágóhídra, mivel annyian vagyunk már, hogy máshogy nem lehet, de a szervezetünknek kell a hús. Azok az állatok nem hiába halnak meg legalább. Nem bírálom a horgászokat, vagy vadászokat akik megeszik amit levadásztak, de azt igen is elítélem, ha az emberek ok nélkül, puszta szórakozásból oltanak ki egy életet! És nem csak a nagyvadakét. Ha van lehetőségem, kirakom a pókokat a lakásból ,nem lépek rá a bogarakra, és eső után arrébb pakolom a csigákat, hogy más se tegye. Lehet emiatt tényleg őrült vagyok, de én azt kívánom, bárcsak több ilyen őrült lenne a földön, mint én, mert szerintem akkor a világ egy jobb hely lenne, ahol az emberek nem ölnék egymást halomra olajért, vallási okokból, vagy csak "just for fun". :( Szerintem a világ nagyon rossz irányba halad, de csak mi változtathatunk rajta, kicsiben, kezdve a hozzáállásunkkal! Ma egy sirály, holnap lehet egy tucat árva gyerek... Ennyi!

A bejegyzés trackback címe:

https://kissandreams.blog.hu/api/trackback/id/tr998832814

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ea 2016.06.30. 14:07:40

Orulok, hogy megmaradt a siraly, nem gondoltam volna. Es igen, tobbszor alltal sorba, mikor az erzekenyseget osztogattak. Ha valaha terhes leszel, annyit fogsz bogni, hogy fellendul a papirzsepigyartas. :)

Amugy meg engedd el,mert kontraproduktiv, hogy puffogsz azon, hogy mast nem erdekel egy bogar vagy egy siraly. Mindenkinel mashol van a szint. De ettol meg ok sem nemtorodom, rossz emberek.
Mondjuk ne szoljanak bele abba amit csinalsz, ne minositsenek, de te se tedd azt. Engedd el. Te csinald ugy, ahogy te akarod, de ne puffogj.
Barbi voltam. :)
(En otthagytam volna a siralyt az ut szelen)
süti beállítások módosítása