sze
6

Hát igen, jól látjátok, megint megőrültem. Úgy tűnik elérkezett az idő, hogy egy kutyát is bevállaljak. A dolog úgy jött, hogy 1,5 hete elvesztettük a vörös cicát, aki bértartásban volt nálunk, és akihez nagyon kötődtünk. A gazdája 1 év után visszakérte. :( Nem szívesen és még fájóbb szívvel váltunk meg tőle. Erre jött az ötlet, tekintve, hogy a saját macskánk, nevéhez mérten (norvég erdei) gyakorlatilag ki sem jön az erdőből, nemhogy haza, hogy ideje beújítani valamilyen állatot, amit esetleg néha látunk is. A kutyát. Na de milyen legyen?! Sosem vonzódtam a kistestű kutyákhoz, és amúgy is szerintem örökre macskás maradok, de mivel lakásban lakunk, plusz sokat utazunk, így más nem nagyon jöhetett szóba. Persze jöttek a kitételek, ne kelljen nyírni, ne fújja el a szél, ja és képes legyen felugrani az ágyunkba magától és mindezt 5 kg alatti testtömeggel. Nem könnyű. Először amibe beleszerettünk, egy pomerániai/japán spicc keverék volt, de a gazdája végül másnak adta. Persze megvolt a sírás-rívás miatta 1 napig, de utána dühömben egész éjjel kutyákra vadásztam. És megtaláltam. :D Múlt vasárnap el is mentünk, le is foglalóztuk, úgyhogy szombaton már költözik is. :D Megjegyzem, mikor elmondtam barátaimnak, hogy kutyám lesz, mindenki azt kérdezte, hol találtam. :D Hát igen, asszem tőlem ez lett volna várható. De Dániában csodával határos módon, nincsenek kóbor kutyák, se menhely, sőt itt a keverék kutyákat is drágán adják. Ami mondjuk nem meglepő, az állatorvosi költség kb 2000 kr (80 ezer ft) élből. Persze családtól megkaptam, hogy nem vagyok normális, keverék kutyáért pénzt adni, de erre kérdem én...Csak azért, mert egy kutya nem fajta tiszta, kevesebbet ér az élete?! Mert szerintem nem. Szerintem ha egy ember csak az anyagiakon gondolkodik kutyavásárlásnál, az ne vegyen kutyát. Mert megvenni csak egy dolog, kerül akármennyibe is...De a sok szirszar amit neki kell venni, a kaja, az orvos és úgy általában azoknak a dolgoknak a pótlása, amit a kutya majd időközben megrág, megeszik és tönkretesz még többe fognak kerülni. :( De én ezt mind tudom, úgyhogy A kutya költözik. :D Neve még nincs, már 3 napja ezen megy az agyalás, de hátha majd megmondja, ha ideért. :D "Fajtáját" tekintve Pudlier (uszkár és terrier keverék). :D Remény a max 5 kilóra szülőket elnézve megvan, hacsak nem volt egy dán dog nagyszülő valahol, de csak nem. :D De majd kiderül. Mára ennyit, asszem ennyi is pont elég, hogy kiborítsak a poszttal pár embert, és majd megkaphassam, hogy de minek posztolni egy kutyáról, mint anno a sirály miatt megkaptam. :D

14188460_1154793577912618_1413830660295278605_o_1.jpg

14218326_10210362013390115_1068713096_n.jpg

14242476_1154793387912637_4940273210622546749_o_1.jpg

14273547_10210381688201973_1016081393_o.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://kissandreams.blog.hu/api/trackback/id/tr9311681947

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása