sze
12

Hát igen, megtörtént. Most már ténylegesen is hivatalos, az őrült macskás nőből, kutyás-macskás nő lettem. :D A kutya szombaton beköltözött. Hazafelé úton a kocsiban max 1 percig ha sírt, utána elaludt. Itthon  hamar felfedezte a lakást, be is lakta. A hámot egyből megkapta, de mivel olyan kicsi, és gondoltam nem olyan gyors, így ha elrohanna még utánavetődhetek, így póráz nélkül vittem ki sétálni. Ami amúgy nagyon jól ment. Egész jól követ, kicsit lábfetisiszta. Viszont ha szembe jön egy másik láb, azért még kb bárki után elszalad. :D Na meg persze ha macskát lát. Egyből rájuk kattant, habár a szimpátia nem épp kölcsönös. A legfiatalabb, hivatalosan szomszéd, gyakorlatilag persze nálunk élő cica már le is kevert neki egyet üdvözlésül. :D Csóri, kicsit meglepődött, de nagyon nem hatotta meg. :D Többiek még csak elszaladnak a "véreb" elől.  A nevét illetően Mendel lett (habár lány), ha már ilyen genetikai mixes csodakutya. Rájöttem, hogy drótszőrű tacsira hajaz hosszú lábakkal. :D De aztán ki tudja, hogy fog kinézni a végén. :D Amúgy szerintem nagyon kis okos egy dög, bár biztos elfogult vagyok. Apportírozni magától kezdett, és imádja. Hihetetlen mennyi energiája van egy ilyen kis kutyának. De, hogy miből, az rejtély, mert kb semmit sem eszik. Még jó, hogy bevásároltunk 15 kg tápot. :D Tényleg sosem fog elfogyni. :D Meg már azt is megtanulta, hogy tud feljönni a kanapéra magától. Ami ugye valljuk be, nagy teljesítmény egy 1,5 kg-os kb 20 cm magas kutyától. :D Ja és ma este volt egyedül 1 órát először, de hiába vettem neki mobil kutyakennelt, már abból is kiszabadította magát. :D Úgyhogy a kanapén szunyókálva és Bridget Jones naplója hangoskönyvet hallgatva aludt. :D Csakhogy ne érezze magát egyedül, kapott egy kis művelődni valót. Élete első könyve. :D Dehát végülis a sirálynak is ment a tengerzúgás...:D Amúgy ha bárki kérdezi, igen már mindent megpróbált stikában megrágni. De szerencsére ha rászólunk, és odaadjuk neki a Tevéjét, áttér arra. Az éjszakával sem volt gond, kb 4.45-ig elvolt a földön az ágyában, majd akkor el kezdett sírni. Kivittem egy villámpisire, majd az ágyunkba befeküdve megnyugodott és 10-ig, míg fel nem keltünk ő is szundított. :D Remélem megtartja ezt a jó szokását, és nem kell majd minden hajnalban órákra sétálni vinnem, mert őszintén, azt nem nekem találták ki. :D Pláne, hogy 2 előtt aludni sem szoktam. :D  De gondolom amilyen a gazda, olyan a kutyája is. :D Vagy mi...:D Szóval ajjajj...:D Amúgy a szobatisztaságot illetően eddig nem volt gond, csak egyszer pisilt be. Mondjuk tény, hogy max 3 óránként kell kivinni, és napi 3-4-szer kakil még. :( Remélem ebből alább ad majd idővel. Na meg a parazitáiból is, mert abból van pár szegényben. :( Dániában lehet sok pénzt kérnek el minden kutyáért, fajtától függetlenül, de a kiskutya féregtelenítésére már kevésbé adnak. Szerintem akkor kapott először, mikor elhoztuk. Hát látszik is, dőlnek szegényből. :( Kicsit már aggódok, nehogy én is benyaljak párat. :( De igyekszem nem nyalogatni a kutyát. :D Na mára ennyit, mellékelek pár képet a kuttyról, akit állandóan lecicázunk. A régi szokások, ugye...:D

1_2.JPG

2_1.JPG

3_1.JPG

A bejegyzés trackback címe:

https://kissandreams.blog.hu/api/trackback/id/tr1511695849

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása