jún
10

Ma visszamentem oda, ahol találtuk az új barátunkat, és rájöttem, honnan is került az útra. Az egyik lapos épület tetején költenek a sirályok, valószínűleg onnan esett le és kezdett el bandukolni, keresve a visszautat. Amikor felkaptam az útról szegényt, sajnos nem nagyon jutott eszembe az eget fürkészni, csak a bokrokat kerestem a környéken, mivel azt sem tudtam, hogy akkor ő most mi is. Egész nap ment az agyalás, hogy mit is csináljak. Mert persze lenne az a lehetőség, hogy megpróbálom magam valahogy felreptetni a tetőre, bízva abban, hogy sem a kis pelyhest, sem engem nem fognak a sirályok közben megölni, na de hogy jutnék fel?! Nem hinném, hogy a tűzoltókat, vagy bárkit érdekelne egy sirályfióka sorsa. Lehet jó pénzért a Falck kijönne, na de péntek délutántól már hétvégi tarifa van...:(  És tudva az alapdíjakat Dániában, ha hétköznap valami 500 korona, az hétvégén 2000. :( A másik opció, hogy lerakom az épület mögötti parkoló melletti bokrokba és reménykedek, hogy meghalják, ha sír és odamennek hozzá (és közben még mindig nem akarnak minket megölni). Viszont mivel a tetőre úgysem tudnák felvinni magukkal (hülye madarak, még a kölkeiket sem bírják el...:( ), így ott szintén elég sok veszélynek lenne kitéve még ha etetnék is. Macskák, ragadozó madarak, az emberekről és kocsikról nem is beszélve. :( Pláne, hogy mennyire eleven. Úgyhogy egyenlőre maradt a wc lakója. Nem tudom, hogy jól döntöttem-e, vagy sem, de dönteni kellett. Sajnos csórinak így sincs túl sok esélye, de a semminél több. Hétfőn megpróbálok felhívni valami dán állatvédő szervezetet, hátha van épkézláb ötletük...Bár nem remélek túl sokat. Itt az alap hozzáállás a rakd ki, altasd el. :( A másik, ha talán már nagyobb lesz, megpróbálhatom valamelyik állatkertnek elpasszolni amíg megtanul repülni. Hátha akkor már bevennék. Ilyen kicsiként max kígyóeledelnek. :( Jó, mert vizsgaidőszakom van, és nekem csak a hülye sirály jár a fejemben. Egész nap. Főleg az, hogy mi lesz ha nagyobb lesz??? Már gondoltam arra is, hogy kiveszem a közösségi szobát a koliban, lefóliázom faltól falig, mint a Dexterben és akkor hajrá, lehet repülni tanulni. :D Na de ezzel még pár hetet várhatok, addig még sok minden történhet. A neten kb már minden szakirodalmat és videót megnéztem, amit találtam, a "hogyan nevelj sirályt" címszó alatt, de azt kell mondjam, hogy az első pár lépés után valahogy az infó megcsappan. :( Uh eléggé sötétben tapogatózás a dolog. De legalább azt tudom mit eszik. :D Ami a legjobb, hogy eddig a hülye macssskássss nő voltam, most meg én lettem az idióta sirályossss. És mivel még írok is róla, erről mind többen és többen tudnak is. Nagggyyon jóóóó! :D Dehát minden ember máshogy hülye, nekem a megmentési kényszer a gyengém, úgy néz ki. :D

Néhány szót még akkor a sirályról, ha már ez a téma. A menü változatlan, de már elkezdett a földről rendszeresebben és módszeresebben csipegetni. Sajnos még nem olvas, de a fürdőben leterített újságpapírokon lévő képeket előszeretettel nézegeti (és csipegeti) amik közé elrejtek egy két falatot ebből-abból. Sőt ma hajnali 5kor, mert igen, akkor kell kelni hozzá, habár nem hisztizik egyáltalán (még), elkezdett fel-le ugrálni vadul és közben csapkodott a szárnyával. Ezt jó párszor megcsinálta egymás után. Annyira édes volt, csak sajnos mire a kamerában felszabadítottam a tárhelyet abbahagyta. De gondolom lesz még lehetőségem videóra venni, ezt a nagy repülőmutatványt. :D  Talán holnap. :D Sírni egyáltalán nem sír, gondolom túletetem. A kézbevevést nem szereti, amint hozzáérek lefos. :D Hát igen, nem egy öleb, szerintem nem is lenne jó, ha az lenne, m még a nyakamon maradna és talán nem is lehetne azzá nevelni. :D Továbbá jelentem hízott. Ma 114 gramm volt a tegnapi 91-hezképest szerintem ez jó teljesítmény. Bár ideális testtömeg-gyarapodási táblázatot sirályokra még nem találtam (vajon miért? :D). Már ennyi, megyek leteszem a kölköt aludni, mert idő van. Még egy gyors vacsi, fürdés...;) Addig is íme pár kép máról, plusz egy videó, ígérem holnaptól viszem a reflektort is, hogy jobban látszódjon.:D Jó éjszakát annak, aki alszik, és jó bulizást annak, akinek van élete! :D 

 

UI: És amikor majd a vizsgán magyarázkodom, hogy sajnos nem tudtam tanulni, mert sirályt neveltem...Komolyan, ezt ki fogja bevenni?! :D

dscn2460.JPG

dscn2461.JPG

dscn2467.JPG

dscn2473.JPG

dscn2477.JPG

A bejegyzés trackback címe:

https://kissandreams.blog.hu/api/trackback/id/tr388798550

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása