jún
16

Igen-igen, már 10 napja boldogítjuk egymást a sirállyal, és ami a legjobb, minél jobban megismer, annál jobban utál. Néha rohamszerűen rátör a rettegés, elkezd rohangálni, közben meg őrült módon visít rám...Csóri. Azt hiszem eléggé ingerszegény környezetben él, azért ilyen. Szerintem el kell kezdenem sétáltatni, mégha attól is kiveri a víz. :( Amúgy tegnap mértem utoljára (mert már nagyon nem hagyja magát), akkor 210 gramm volt. de ahogy olvastam, a felnőtt tömege is csak olyan 360-500g, úgyhogy jól állunk. :D A tolla már szépen nő a szárnya végén, bár még dugdossa előlem. :D Ja és ma rájöttem, hogy milyen sirállyal is van dolgom. Jelentem viharsirályt nevelek (Larus canus ;) ). Legalábbis annak tűntek a szülei, de amúgy ezek mind egyformák. :D A jó hír, hogy középtermetű, így a szárnya csak 100cm körüli lesz, hurrá! Viszont ami rossz hír, hogy a szülei kb 2 hónapig gondoskodnak róla legalább, habár elvileg képes repülni olyan 1 hónap után, meg kaját találni magának. Na puff, nem tudom hogy fogom ezt megoldani. Nagyon nem gondoltam ezt át...:( Mondjuk azért ha már így esett, örülök, hogy legalább visszacsempészni nem próbáltam meg, mivel olvastam, hogy nem csak egymás, de még a saját kölkeiket is megeszik, ha épp kimaradt a vacsora. Szegény valószínű erre a sorsra jutott volna. Így meg a fürdőnkig. Én meg elmondhatom magamról, hogy míg mások a wc-n ülve olvasni szoktak, én meg sirályt etetek. Jó móka...:D Meg még egy vicces sztori, csakhogy lezárjam a mai napijelentésem. Ugye tegnap volt a vizsgám az egyetemen, 6 órás rettenet és mivel elég sokáig távol kellett lennem, és hát aggódtam, mint minden rendes "anyuka", hogy mi lesz a gyerekkel, ezért megkértem a felügyelőket, hogy hadd menjek ki telefonálni egyet. Az indoklás: "Szeretném felhívni a barátomat, hogy keljen fel, és etesse meg a sirályt!" Szerintem mindenki el tudja képzelni, hogy mi volt a reakció...:D De amúgy megengedték, hogy telefonáljak, angolul. De nem vagyok benne biztos, hogy a vizsga miatt kellett angolul beszélnem. Lehet csak tudni akarták, tényleg van-e sirályom...:D Mellékelek pár képet, csakhogy lássátok, milyen jó dolga is van a dögnek. Amúgy képes lenne teli tál mellett éhenhalni, iszonyat finnyás, nem eszik meg mindent, és mindig amit elé rakok. Ja és habár svédasztalos az ellátás, és képes lenne magától is eszegetni, azért elvárja, hogy a szájába tegyem. Még akkor is, ha közben meg tiltakozik ellene. Azt hiszem kamaszodik..:D

Kimossa a csőrét, mert a macskakaja ragadós...:D

dscn2503.JPG

Olvas...:D Ráadásul lakásokat nézeget...asszem tényleg nem tetszik neki nálunk. :D

dscn2506.JPG

A svédasztal...

dscn2509.JPG

dscn2511.JPG

Na, mit nézel?! Nem láttál még sirályt? :D

dscn2512.JPG

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kissandreams.blog.hu/api/trackback/id/tr748813538

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása